Prague Easter optikou JVF

09.04.2018 07:17

Běhat v téměř domácím terénu s myšlenkou, ze to tam znám se nevyplácí (tedy alespoň dle mých zkušenosti). A tak jsem předstíral, ze to tam vůbec neznám. Sám sebe jsem překvapil, ze jsem si až zpětně uvědomil, ze jsem byl na místech, kde to znám moc dobře a nepoznal jsem to tam. Takže strategie se vyplatila. Těšil jsem se na třídenní praci s mapou a kvalitní trénink. V H21A  byl i můj bracha takže o závodění nebyla nouze. Dal jsem si cíl, ze se nesmí stát abych nevěděl kde jsem, to se až na jednu výjimku v třetí etapě podařilo. Všechny mé chyby byly nevhodně zvolené postupy nebo nepozornost, což je v mém případě zlepšení. A těch špatných postupu zas tolik nebylo. K tomu jsem docela i svižně běhal a tak z toho byl celkové 4. místo, což je zřejmě zatím můj nejlepší výsledek, ač tam jistě chybělo spousty o
rientaku co se někde soustředili, ale na to se historie neptá. Dokonce jsem si i parkrát udělal radost když jsem zmátl pár eliťáků svým rychlým během a špatným postupem k mému následovaní. A omlouvám se jedný eliťačce, že jsme se spolu museli vracet vysokýma ostruzinama nazpátek ke správnému skalnímu průlezu. Teď jen budu doufat, ze se má mapová a fyzická výkonnost bude spíše zlepšovat. Synkovic gang se domácího prostredi vůbec nebál a udělali parádní výsledky, stejně tak jako Lucka ve třetí etapě, ale to už někde píše někdo jiný.

J. Venca Francke

—————

Zpět